holding myself accountable

Avaldati 1 apr 2021

Kommentaarid

  • Can anyone tell me, what actually happened??

  • ironic how this was posted april 1, like this was a prank.

  • I MISS HIM😭😭😭 WHO'S STALKING HIS CHANNEL ME OKAY😭

  • Its ok sister!!!

  • Cry me a river -John Steinbach of course

  • We miss youuuuu james, please come back😭

  • It hurts when guys call themselves "sisters" and they even don't menstruate

  • we all here to check on james huh?

  • But why are EEpush apologizes so bad

    • because a lot of youtubers try to make themselves victims when they are the problem

  • Come back James!

  • Bruh it's how we all just come back and just check😭

  • I just waiting for his new video !!!!

    • Well hopefully there isn’t gonna be a new onr

  • Mini Ladd's little sister

  • Are We all really here still checking on James...

  • I love you sister James but why did you have to do it why did you add them in the first place

  • The most terrible response I have ever heard how the fuck do you still have that many likes

  • ......im a new James Charles fan...... welp its a good thing I have old videos to watch..... 0-0

    • @파티마 ty for letting me know-

    • @editaudios s no- ;-;

    • Fan? Do u know what he did

    • Please don't be a fan

  • JAMES WHAT THE FUCK DID U DO

    • @pretzel uhmm HAHA

    • If u watch the video maybe you would find out..?

    • Same

  • 🖕🏻🖕🏻🖕🏻

  • napim yarrrrrrrrrrrrrrra-

    • @파티마 oky

    • @Ecrin tamam askım pinte geciom

    • @파티마 bilmem

    • @Ecrin abi kim begeniyo yorumları sen haric

    • @파티마 💖

  • Me coming back to see if he's posted 💀

  • PLESSE HE HASNT COME BACK IN 2 MONTHS PLEASE NEVER COME BACK

  • Please upload new videos

  • It is concerning how many people want him to come back

  • NO JAMES😭😭😭😭😭

  • james is demonitized thats why hes not posting

  • ❤❤❤❤❤❤🥺❤

  • Sister we are missing you😭

  • James we need u now ..its been 2 mnths

  • Cmon its been 2 mnth i cant live like this

    • Good cus it’ll be more than two months so get used to it

  • This is the 16th time I have came back to check upon James 😂

  • i you a girl

  • Anyone just waiting for him to post orrrr

  • So smothe

  • It's like he's so hot im sure so many guys HIS AGE would wanna date him but- *sigh*

  • I can't believe you James Charles you was my favourite EEpushr not anymore are you still Larry friend but he's not your friend

  • can you do your make up whit fidgets

  • May God give you happiness, and success. I wish for you only the best.❤️

  • He released this on April 1st, I am saying no more

  • this was uploaded on April Fools' Day 💀

  • How many of y'all are coming here to check on him?

  • Oh no, it's gonna end like Jenna☹️💔

  • Why is his hair bothering me 🤔

  • Why are we all still coming back here?lmao

  • Lol it's 2 month he didn't uploaded anything

  • Hiii cutie

  • i keep coming back to check if mister sister has posted yet 😦☝️ (i don’t support him tho :)

  • Omg jamesmu dead?????

  • “found out they we’re sexteen”

  • Y do I keep coming back for a video-

  • It's been two months,honey

    • Honey? Find out what it is bro

    • i know righttttt i can’t believe he hasn’t posted yet, he probably has some secret account where he’s posting, as usual.

    • 0.9777777777777777777777777777777777

  • I CAN BARELY HEAR HIM LOLOL

  • Why is James so Quiet?

  • Does anyone know if James Charles is a buoy or a girl because like still don't know yet

  • love the nest hair charles boi

  • Did u come back to check up on james?💀

  • Not me falling asleep watching this bc its so boring

  • its rude to leave us like that after 5 years and no goodbyes you just basically abandoned your career 💀‼️

    • And frankly you aren’t entitled to him creating content for you so to get upset at him for not posting is ridiculous and a sign of being spoiled

  • suddenly all the tiktokers backup careers are, c h i l d g r o o m e r s

  • Post new videos plz

  • F it I want James to come back don’t hate me for this but I miss his videos 😬🥰 he actually made me laugh and I was inspired by him as I’m bisexual 😳😀🍄 I think I’m still a sister!!!!

    • Gurly I want him to make vids too…

  • This is what happens when a man's mind is trapped in a man's body but you want to be a little princess.🤨😆😂...🙄...🤣🤣☝🤣🤣.

  • PLSS im so glad you're gone

  • Hi James it’s been about 3 months 😐😀

  • how did i not know this was going on

  • come back every one missis u

  • You guys up his azzz….get of his home life shi.

  • 😭😭😭JAMES PLS COME BACK

  • James, honestly , it's okay :) everything is gonna be alright

  • Don't whisper🌝 you wasn't whispering on snap🤔

  • james is gonna get poor someday and start posting..

    • He’s been demonetized by EEpush so posting here won’t help with that

  • Anyone else checking up daily on james to see if he has posted

  • So you also came here to check up on James 🏋️🧘🤸🏌️💃🕴️

  • Okay this has gone TO FAR... Its one thing to post this and post after a few weeks, but 2 months now I miss his "hi sisters"

  • Thank you James for telling the truth when are you going to make another video your makupe is so fleaping cool I do makupe you inspire me to do makupe

  • Why so many dislikes

    • he deserves it

  • were outside your door were there james.

  • I am so sad James is gone for now. I hope he is doing ok this must be hard for him. yes, it's wrong but he's still a person and I will always be a fan and his true fans stand by him. James if you are seeing this it will be ok. everything happens for a reason and there will be a light at the end of the tunnel. I love you James and always will

  • Him: talking about a deep subject Me: “how do you take those earrings off?”😂

  • How can I take you seriously when you dressed like you going to a funeral like I understand not looking like he would in a normal video but this…. This SCREAMS no

  • 💄👄🌈🌈👎👎👎😡😡

  • Aw xc

  • Tf is going on with his hair?

  • 👌🤢

  • When the first 6 and a half mins are him saying, so this is what I will be doing in thus video

  • oh cool now i know that james slept up on my rules if you want to break my rules im going to break you and even charli

  • Crazy cuz I came just to checked on him

  • "Sometimes the bad things in our lives put us directly on the path to the best things that will ever happen to us." Everything happens for a reason.

  • YAY HE IS QUITING EEpush! I mean he hasn't posted in 2 months... BUT YAY

  • Oh so we r all here now doing our weekly check ups to see when we will be updated on his arrival back …… if so me to

  • Is he coming back?

  • I don't get what he has done wrong 💀

  • I dont like how the ratio is, needs more dislikes lmao

  • Good Luck with everything James. Love Ya! Hope you start filming soon.

  • James Charles is quitting his youtube career check.